Sayfalar

1 Ocak 2015 Perşembe

2015 den herkese merhaba




Yılın ilk günü,bende boş durmayayım dedim geçtim bilgisayarın başına.Bu ürünümü 10 marifet te ve facebook sayfam da paylaşmıştım. O günden bugüne o kadar çok mesaj ve mail aldım ki anlatamam.



Çoğunlukla nasıl yapıldığını sormuşsunuz bana tam anlamıyla olmasa da ufak tefek tüyolar vereceğim size :)

Bende çok severek yaptım bu çalışmayı.Uzun zamandır bir runner yapmak vardı aklım da çok araştırdım özellikle pintereste çok baktım ama istediğim bir model bir türlü bulamamıştım.

Ta ki bu modeli görene kadar.Hiç bir şekilde kalıbı yoktu kendim bakarak inceleyerek çıkardım kalıplarını,Çok uğraştım çoookkk :) kendimin kattığı bazı şeyler de oldu tabi, nereden aldığımı inanın unuttum yoksa onu da paylaşırdım.

Ben bu parçayı orta sehpamın üstünde kullanacağım daha küçük çalışıp kumaşa monte ederek masama da yapmak istiyorum.Size bir tiyo daha;çuval kumaşların üstünde de ayrı bir güzel durur bence :)
 vee işte kalıplar ;yukarıda gördükleriniz yeşil yaprakların kalıbı birini büyük birini küçük kesiyorsunuz ve üst üste koyarak monte ediyorsunuz.

Yukarda ki kalıbımız gülümüzün tomurcuğu 

 Gül yapraklarımızın kalıbı ben 15 adetten yaptım siz istediğiniz kadar çoğaltıp gülünüzü büyültebilirsiniz.
Bu da diğer çiçeklerimizin kalıbı .Çok fazla istek olduğu için kalıpları paylaştım.Her renk sipariş alıyorum.Sipariş vermek isterseniz facebook sayfamının mesaj bölümünden yada elbecerisi@gmail.com adresinden mesaj gönderebilirsiniz.Yeni yıl hepimize sağlık ,mutluluk ve huzur getirsin inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder