Sayfalar

4 Ocak 2014 Cumartesi

kapı süsü

                               



Merhabalar uzun bir aranın ardından gene burdayım.Yılbaşıydı hastalıktı derken bayağı bir ara verdim ama insan özlüyormuş benim bir şeyler yapıp paylaşmam gerekiyor dedim durdum.Size en son keçe tutkumun başladığını söylemiştim işte güzel keçelerim le kızım için yaptığım kapı süsüyle karşınızdayım.İzmirli olanlar iyi bilir kemeraltı öyle çok şey vardır ki orda aradığınız herşeyi rahatlıkla bulabilirsiniz hem de ucuza ben de kapı süsümün ilk aşaması olan bu plastik yuvarlağı ordan temin ettim bu yuvarlakların köpük olanları da vardı.

 Daha sonra evde bulunan artmış yünlerden biriyle sardım yalnız sararken çok sıkarsanız plastik yamuluyor benim elim biraz sıkı olunca bir kere sökmek zorunda kaldım.


Ve tabi olmazsa olmazlar kalıplar kalıpları netten temin ettim masa üstüne indirip paint le istediğim büyüklüğe göre ayarladım daha sonra da beyaz bir kağıdı ekrana dayayıp kopya çektim  :)))))))  resim konusunda yeteneksiz olunca insan kalıplarıda paylaşacağım sizinle.
  Kestiğim kağıt kalıpları keçelerin üstüne iğneliyerek kestim.Hepsi bu çok basit, sade ve şirin bir kapı süsü oldu
                                                        Yorum sizin sizce nasıl olmuş.



                                      KEÇE KALIPLARI






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder