Sayfalar

20 Ocak 2016 Çarşamba

Halat İp Ve Keçeden Runner

Hep kararsız kalmışımdır runner mi?ranır mı? doğrusu hangisi bilmiyorum  başlığı atarken de bayağı düşündüm hangisini yazsam diye runner yazmaya karar verdim.Doğrusunu bilen varsa lütfen bana yazsın.
 Eveettt gelelim asıl konumuza :)daha önce keçeden mor güllü bir runner çalışmıştım bilmeyenler için tık tık. Orta sehpa üzerine tasarlanmıştı.Şimdi ise masa üzerine olsun istedim. Tabi ben deyince halat ip halat ip deyince ben geliyor herkesin aklına :)
 Halat ip üzerine  runner olur mu dedim neden olmasın istedikten sonra aldım elime ipimi başladım örmeye,öncelikle kalın bir tığa ihtiyacınız var kesip arttıra böyle bir şekil elde ettim sayılarını isteseniz inanın veremem çünkü bende bilmiyorum aslın da hiç anlamam tığ işinden ama öyleydi böyleydi derken becerdim galiba :) Bittikten sonra üzerin nemli bir bez koyup ütüledim haberiniz olsun.
 Sıra geldi runner üzerine montelenecek keçe çiçeklerimize bu arada halat iple tığ işi yapmak oldukça zor oluyormuş bir kere çok dökülüyor haberiniz olsun birde kalın ve sert olduğu için zor ilerliyor.
 Çiçeklerimiz keçeden malum sehpa runnerıyla takım olduğu için aynı renkler tercih edildi kalıpları ve yapılışını daha önce vermiştim görmek için buraya bakabilirsiniz.
 Çok şık ve gösterişli oldu. Tabi kargaya yavrusu kuzgun görünürmüş :) ama başkası da yapsaydı ben bayılırdım böyle bir şeye çünkü hem keçeye aşığım hem de jüt ipe siz benim bu ipten yaptığım lambalarımı gördünüz mü aaa halbu ki ayrıntılarıyla anlatmıştım hadi o zaman onları da inceleyin.
Farklı tasarımlardan hoşlananlar deneye bilirler, yok anam ben yapamam beceremem o kadar vaktim yok ama olsa ne güzel olurdu diyenler benimle iletişime geçebilirler :) ben size seve seve yaparım.

İletişime geçmek isteyenler facebok adresimden ya da elbecerisi@gmail.com adresinden mesaj gönderebilirler
                               Sevgiyle kalın efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder