Sayfalar

31 Mayıs 2015 Pazar

Keçe Ranır

 Gece gece oturdum gene bilgisayarımın başına;anca bu saatlerde vakit bulabiliyorum paylaşım yapmaya,aslında çok oldu bu ürünü yapalı ama hiç fırsatım olmadı paylaşmaya neyse bugüne nasipmiş.

 Daha önce buna benzer bir ranır yapmıştım ve sizlerle paylaşmıştım. gerçekten çok güzel yorumlar almıştım sizlerden ve yoğun istek üzerine bazı küçük tiyolar da vermiştim.Görmeyenler.duymayanlar için tık tık.
 Bu güzellikten bir tane daha yapma şansım oldu,sevgili yengemin seçtiği renklerle biraz da model değişikliğiyle yepyeni bir ranır daha yaptım.

Renkleriyle,yeni modeliyle valla ne yalan söyleyeyim muhteşem oldu :) kargaya yavrusu kuzgun görünürmüş hesabı oldu biraz.Önemli olan sizin düşünceleriniz tabi.Görüş,istek ve önerileriniz için bana facebook sayfamdan yada elbecerisi@gmail.com adresinden mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder