Sayfalar

18 Aralık 2013 Çarşamba

yumurta kolisinden kapı süsü


                                                                                      


bu yumurta kolisini görünce önce rengine vuruldum yumurta kolisinden çiçekleri daha önce görüp bir çalışma yapmak istiyordum zaten uzun zamandır.Ama böyle renkli olması hem işimi kolaylaştırdı hemde sevdiğim iki rengide kendim boyamadan elde etmiş oldum.Çok zevkli bir çalışma oldu benim için.Gelelim yapımına..
                           Önce gördüğünüz gibi hepsini bu şekilde tek tek kesiyoruz
                         bir çiçek üç parçadan oluşuyor aralarını keserek dört yaprak bırakıyoruz
kestiğimiz zeminleri birbirinin üstüne gelecek şekilde yerleştiriyoruz ama dikkat etmemiz gereken tam üst üste olmıyacak üsttekinin yapraklarını alttakinin boşluk kalan kısımlarına yerleştireceksiniz
                                  en sonuncuyuda elimizle biraz birleştirerek en üste yerleştiriyoruz

                       gelelim tohuma, kestiğimiz atılcak olanlardan ince ince kesip yuvarladım

                                                     onuda en üste slikon yardımıyla yapıştırdım

                                                              veeeee çiçeğimiz hazır

kapı süsü olması için; elim de böyle bir mukavva vardı bu şekilde çizdim, büyüklüğü tamamen size kalmış
ortasını kesip mora boyadım siz kurdale de sarabilirsiniz ya da farklı bir şey kumaş da olabilir
                                         evet yuvarlağım artık hazır sıra geldi monte etmeye




bu şekilde yine silikon yardımıyla çiçeklerimi yuvarlağıma monteledim ama sanki biraz boş kalmış gibi geldi bana ,bende kalan yumurta kolilerimi farklı bir şekilde kesip çiçeklerimin üst kısımlarına yapıştırdım evde ki çiçek ve yapraklardan da yardım alarak kapı süsümü tamamladım.





                                    veee sonuç yumurta kolisinden kapı süsüm hazır 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder