Sayfalar

18 Aralık 2013 Çarşamba

makarnadan yılbaşı ağacı yapımı


                 




Merhaba ;hiç makarnadan ağaç olurmu demeyin oldu valla aslında yılbaşı ağacına hep karşı olmuşumdur ama bu sene çocukların yoğun isteğine karşı koyamadım ancak inatla hazır bir ağaç almadım .Ağacı kendim yapmaya karar verdim hem çocuklarla birlikte kaliteli bir zaman geçirmiş olacaktık hem de kendi el emeğimizle bir şey ortaya çıkaracaktık.Bu fikre çocuklar da çok sevindi ilk olarak işe makarna almakla başladık.Uzun makarna kullanmammız gerekiyor bunun için bir paket yetiyor.

Birde fon kartonu en büyüklerinden tabi boyutu size kalmış yok ben küçük bir şey istiyorum derseniz onlar boy boy istediğiniz boyu tercih edebilirsiniz.

 Fon kartonunu bu şekilde kıvırıyoruz bir huni şekli veriyoruz ve kenarlarını bantlıyoruz.
Ve en tepeden başlıyoruz makarnalarımızı dizmeye döne döne slikon yardımıyla aşağıya kadar yapıştırıyoruz araları ne çok açık yapın ne çok dar.

                                                   
                             Ağacımızın döşemesi bitti şimdi slikonun kurumasını beklememiz gerekiyor.


Elimde sprey bronz renk boya vardı onu kullanarak makarnaları boyadım ve en tepeden başlayarak süsümüzü aralara geçirdim arada slikondan da yardım aldım.
                                                Evet ağacımız yavaş yavaş şekillenmeye başladı

Dışarıdan bir ağaç dalı temin ettim ve ağacımı dalın üstüne oturtturdum evde bulunan hasır saksımın içindeki çiçekleri boşaltıp içine buruşturduğum gazete parçalarını koydum ve dalı sabitledim gene evde kapı süsü yapmak için toplayıp bir türlü yapma fırsatı bulamadığım kozalakları gazeteleri örtmek için kullandım artık gerisi sizin zevkinize kalmış.

 Sonuçtan çok memnun kaldım hem çocukları memnun etmiş oldum hem de kendi emeğimizle bir şeyler yapmanın inanılmaz hazzını yaşamış oldum.


                                                                  işte sonuç......




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder