Sayfalar

20 Ocak 2016 Çarşamba

Gölge Gelin Damat Kapı Süsü


Çok sevdiğim bir arkadaşıma yaptığım  kapı süsüyle tekrar merhaba.Dedim ya o kadar çok şey var ki paylaşacak bir daha bu kadar biriktirmeyeceğim söz veriyorum :)



 Arkadaşım yeni evleneceği için ona uygun bir kapı süsü olsun istedim gerçi duvar süsü olarak da kullanılabilir.Böyle gölge tasarımlar görüyordum çok hoşuma gidiyordu.Bende kendi gölge kapı süsümü tasarladım.Kalıp çıkarması ve kesmesi yaklaşık üç saatimi aldı.Çok dikkatli olmak gerekiyor her bir ayrıntıyı düzgün bir şekilde kesmek lazım.

 Gölge gelin damadımız bittikten sonra sıra geldi nasıl nereye ne şekilde yerleştireceğim sorularını sormaya..Ben halat (jüt) iple çalışmayı çok seviyorum hem otantik hem de farklı duruyor.Tabi bu figürlerim de halat ip üzerine yerleşecekti.
 Orta kısmını açık bırakmadan komple kapattım gelin ve damadımıza woswos araba ve balonlar da eşlik etsin istedim,gelinimizin ve damadımızın baş harfleri olmazsa olmazdı.Yazı karakterini soran çok oldu, valla ben anlamam yazı karakterinden falan :)Allahtan böyle şeylerden anlayan akıllı bir kocam var:) el yazısı karakteri olsun dedim bu boyutlarda olsun dedim sağ olsun bilgisayardan kalıbı çıkartıp çizip elime verdi.Bana da sadece keçeye koyup kesmek kaldı.
Sonuç iki taraflı memnuniyet güle güle kullan arkadaşım.
Bana ulaşmak için facebok adresimden ya da elbecerisi@gmail.com adresinden mesaj gönderebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder