Sayfalar

26 Aralık 2013 Perşembe

Paletten sehpa










 Daha önce sizinle paletten yaptığım orta sehpamı paylaşmıştım.Ama hep içime sinmeyen birşeyler olduğunu hissediyordum.Ne olabilir acaba dedim günlerce, sonra anladım ki o emek emek yaptığım sehpam benim salonuma çok büyük :( evet içime neyin sinmediğini buldum ama bunu birde eşime söyleme tarafı vardı :) çünkü sehpamı kesip küçültecek olan oydu.Neyse ki beklediğim tepkiyi vermedi sevgili kocam (sağolsun bir dediğimi iki etmez :) ) tabi sıra geldi neyle keseceğimize testere çok uğraştırır diye düşünürken çocukların okulunda dekupaş makinesi olduğu aklıma geldi( nede olsa okul aile birliği başkanıyım) ertesi gün hemen okula gidip müdürümüzden rica ettim.Bende ki bu huydan nefret ediyorum aklıma koyduğum şey hemen olmalı yoksa uyku uyuyamam.Evet sehpam ertesi gün küçülüp salonumda ki yerini aldı.
şimdi daha hoş görünüyor değil mi ? farkettiyseniz altında ki halımı da değiştirdim aslında bunu sizinle ayrıca paylaşacaktım ama madem konusu açıldı onun hikayesini de anlatayım.salonumda ki halı yeni mobilyalarımla uyumlu değildi .Bir sene önce bütün eşyalarımı yeniledim ama bir türlü halıya sıra gelmiyordu.Söylenip duruyordum .Sonra bir arkadaşımın verdiği fikir aklımda şimşekler çakmasını sağladı .PELUŞ evet halımı peluşla kaplamaya karar verdim.Hem modern hem de uygun fiyatlı bir halıya sahip olacaktım.Vee her zaman ki  gibi hemen halımın ölçüsünü alıp bir kumaşcıya koştum halımın ölçüsüne göre peluş aldım aldığım ölçünün biraz fazlasını aldım çünkü halının alt tarafına kıvrılarak montelenecekti.Bir zımba makinesiyle de bu işi çözmüş oldum .Yani anlayacağınız hem sehpam içime sindi hem de halım.Eski ve yeni hallerini siz kıyaslayın artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder