Sayfalar

8 Ocak 2014 Çarşamba

oğluşa kapı süsü

 Gene bir kapı süsü bu sefer oğluşuma,kocaman adam oldu (13 yaşında)ama kardeşine yapılanı görünce kıskançlıktan napıcağını şaşırdı :) bende anne yüreği işte koyuldum ona da bir kapı süsü yapmaya.Eee erkek olduğu için ona öyle kelebekli kalpli süslü püslü birşey yapamazdım düşündüm diğer sayfalara baktım vee en mantıklı konsept BAYKUŞ geldi bana hem şirin hem de erkek çocucuğuna pardon bir delikanlıya en uygunu buydu.Sıvadım kolları fenerbahçeli olduğu için renkler mavi ve sarı olmalıydı tabiki kalıplarımı çıkardım.Yuvarlağı neyle sarsam acaba diye düşünürken kınnap ipiyle yaptgığım avizemden kalan ipim geldi aklıma.Evet onunla tam olacaktı konseptim.





 Kalıplarımı tektek beyaz kağıda çizip kestim kestiğim kalıpları da keçelerin üstüne iğneleyip düzgünce kestim.



















Baykuşlarımdan mavi olan kalın olduğu için onu dolduramadım .Ama sarı olan ince olduğu için içini elyafla doldurup diktim.














Bunlar da kalıplarımın tamamı.








İşte şirinlik abidesi baykuşlarım


                                               





yaprak ve dala da ihtiyacımız vardı tabi e baykuş nereye tüneyecek  :)))))) 

Bir de yaprağa yeşil iple damar yaptım yaprak olduğu belli olsun diye .

vee oğluşumun baykuş kapı süsü tamam ismini de yazmamı istedi ona da tamam dedik ve ortaya güzel bir kapı süsü çıktı bu ikinci tecrübem olduğu için daha düzgün oldu bir de çok araştırdım şimdide kızım abimin ki daha güzel oldu demeye başladı onunkini de söktük isminin yazılarını küçülttük güller ekledik falan filan onu da sonra paylaşacağım.

Aşağıda ki baykuşumun kalıbı resmin üzerine tıklayıp sağ  klik yapıp resmi farklı kaydet seçeneğinden resmi bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder