Sayfalar

20 Şubat 2014 Perşembe

kaat-ı çalışmam



Yeni kaat-ı çalışmamı sevgili hocam YILDIZ NİĞNEDELİ nin de yardımlarıyla bitirdim.Bu sanatla yeni tanışanlar için biraz bilgi vereyim.Yukarda görmüş olduğunuz resimden  takriben 15 adet alınır . Biz internetten alıyoruz(keskin color) ama bunları fotokopi olarak da çekenler var .

.Daha sonra gördüğünüz her ayrıntı tek tek kesilerek boyutlandırılır .Tabi resme bire bir kalmadığımız taraflar da oluyor. Görmüş olduklarınız sadece bir kaçı


 İşte çiçekler oluşmaya başladı .Çok zevkli bir o kadar da zahmetli bir uğraş ama sonuca ulaşınca herşeyi unutuveriyorsunuz.
Bütün parçalar kesilip boyutlanınca sıra geliyor montaja . 
 Sevgili hocamın ellerinde hayat buluyor resmim .(daha ben montaj yapamıyorum )
 Tek tek hepsi soğuk silikon yardımıyla oturtuluyor yerlerine


 Veeee işte bitmiş hali tabi bir de çerçvelenecek ama cama girmeden ben resimlemek istedim ayrıca çerçeveli halini de paylaşırım inşallah.