Sayfalar

20 Şubat 2014 Perşembe

kaat-ı çalışmam



Yeni kaat-ı çalışmamı sevgili hocam YILDIZ NİĞNEDELİ nin de yardımlarıyla bitirdim.Bu sanatla yeni tanışanlar için biraz bilgi vereyim.Yukarda görmüş olduğunuz resimden  takriben 15 adet alınır . Biz internetten alıyoruz(keskin color) ama bunları fotokopi olarak da çekenler var .

.Daha sonra gördüğünüz her ayrıntı tek tek kesilerek boyutlandırılır .Tabi resme bire bir kalmadığımız taraflar da oluyor. Görmüş olduklarınız sadece bir kaçı


 İşte çiçekler oluşmaya başladı .Çok zevkli bir o kadar da zahmetli bir uğraş ama sonuca ulaşınca herşeyi unutuveriyorsunuz.
Bütün parçalar kesilip boyutlanınca sıra geliyor montaja . 
 Sevgili hocamın ellerinde hayat buluyor resmim .(daha ben montaj yapamıyorum )
 Tek tek hepsi soğuk silikon yardımıyla oturtuluyor yerlerine


 Veeee işte bitmiş hali tabi bir de çerçvelenecek ama cama girmeden ben resimlemek istedim ayrıca çerçeveli halini de paylaşırım inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder