Sayfalar

3 Mart 2014 Pazartesi

Keçeler, keçeler, keçeler ne kadar renkliler ne kadar güzeller öyle değil mi?Yapacaklarımı yaptım kapı süsleri ayakkabı çantası derken elim de kılık kırpık bir çok keçe kalmış bunları nasıl değerlendiririm diye düşünürken aklıma telefon kılıfı yapmak geldi. Bir çok site ve blog dolaştım sonunda bu modeli buldum.Ama çok yer dolaşıp resim indirdiğim için bunun hangi siteden olduğunu bulamadım onun için sizinle paylaşamıyorum.Hemen telefonumun ölçüsünü alıp keçemi ona göre kesip diktim.

 Kalan keçelerimi balon şeklin de kestim .Her renkten altışar tane bana yetti .
 Bu da şirin evimin kalıbı .Keçemin üstüne iğneleyip onu da bir güzel kestim.
Balonları sıcak silikon yardımıyla yapıştırdım.Evimi de pencereleri dikerken kılıfa sabitledim.Sonradan farkettim pencereleri biraz yamuk olmuş ama valla ne yalan söyleyeyim sökmek zor geldi işim biran evvel bitsin istedim.Tabi birde balonlara ip yapmak lazımdı onu da tamamladıkan sonra benim güzel telefon kılıfım bitti .Biraz acemi işi oldu ama ben gene de çok beğendim ya sen sevgili okur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder