Sayfalar

12 Mart 2015 Perşembe

Gökkuşağı keçe kapı süsü

 Son cemrenin toprağa düşmesiyle bahara adım atmış bulunuyoruz.Bahar yavaş yavaş yüzünü göstermeye başladı.İçim kıpır kıpır tıpkı tabiat gibi.
 Ağaçlar çiçek açıyor toprak yeşeriyor artık güneş yüzünü göstermeye başladı.Ve ben de kışın o kasvetli havasından kurtulup yavaş yavaş kabuğumdan çıkmaya başladım.Ben bu duygular içerisindeyken müşterimden gelen bir spariş beni çok mutlu etti.
 Çünkü kızı için bir kapı süsü istiyordu ve her şeyi tamamen benim zevkime bıraktı.Ben de içimde ki bu coşkuyu kapı süsüne yansıttım.Tıpkı bahar gibi cıvıl cıvıl kıpır kıpır bir kapı süsü yaptım.
 Keçe her zaman ki gibi ruhuma ışık tuttu.Gökkuşağının harika yedi rengi bir araya gelince bahar gibi bir kapı süsü oldu.
Bana elbecerisi @gmail.com adresinden her daim ulaşabilirsiniz sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder