Sayfalar

14 Nisan 2015 Salı

Keçe kuş kapı süsü

 Merhabalar uzun zaman oldu ama bu zaman zarfında boş durmadım bu güzel ve şirin şeylerle uğraştım.
 Bu kadar uğraşmamın sebebi yeni bir şeyler ortaya çıkarmak istememdir.Sanırım başarılı da oldum farklı ve güzel bir tasarım oldu.
 Uğraş vermemin sebeplerinden biri de bu kapı süsünü kendime yapıyor olmam dı :) ailemi temsil eden bir şeyler olsun istedim.Bir anne bir baba iki çocuk :) valla ben yaptım diye söylemiyorum çok güzel oldu be :) kargaya yavrusu kuzgun görünürmüş :)
 Anne ve babanın sevgisi,çocukların birbirine ters düşmesi,gene de hepsinin aynı dalda bir arada olması......
 Sadece kapı süsü deyip geçmeyin yani anlatılmak istenen çok şey var aslın da.

 İşte benim kapımın süsü de bu ;merak edenlere duyrulur.Bunca zaman neden kendime bir kapı süsü yapmadığım konusuna gelince;kelin ilacı olsa kafasına sürermiş misali ya da anca sıra geldi mi demeliyim.Amann geç olsun güç olmasın.
 

Sipariş ve bilgi için bana elbecerisi@gmail.com adresinden mesaj atabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder