Sayfalar

29 Mart 2014 Cumartesi

KEÇE BALERİN KAPI SÜSÜ



 Merhabalar bugün size bu tatlımı tatlı güzelmi güzel balerinle merhaba demek istedim .Anlayacağınız üzere bir kapı süsümü daha bitirdim.Yeni bir şeyler yapmak tasarlamak ve tabi ki tamamlamak çok hoşuma gidiyor.Bu arada bana ilham veren pinterest i de unutmamam gerikiyor.Evet bir arkadaşımın kızı için sipariş verdiği kapı süsüm bitti ve hemen fotolayıp sizinle paylaşmak istedim.
 Naz'a doğum günü hediyesi olacak annesi bana bıraktı sen tasarla yap dedi işte ortaya böyle bir şey çıktı .Balerinimiz bu aralar fazla yemek yediğinden biraz kilo almış galiba :) balık etli bir balerinimiz oldu ama valla benim suçum değil kalıbın suçu kalıp nasılsa kestim diktim sizde denemek isterseniz aklınız da olsun biraz kalıbı inceltebilirsiniz ama yok ben de balık etli balerin yapmak istiyorum derseniz kalıba bağlı kalabirsiniz :)
Balerinimizin ve çiçeklerin kalıbını aşağıda verdim gülleride geçen paylaştığım güllü kapı süsündeki gibi yapabilirsiniz.



  
Ben bu kalıbı kullandım arzu ederseniz yukardakini de kullanabilirsiniz gördüğünüz üzere iki farklı şekil var kolları açık ve yukarıya doğru hangisini isterseniz artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder