Sayfalar

15 Ocak 2015 Perşembe

lüx balerinli kapı süsü


 Ne zamandır paylaşacağım balerinli kapı süsümü sizinle amabir türlü nasip olmadı.bir taraftan10 marifet bir taraftan facebook sayfam sanırım yetişemiyorum.
 Bu cici şeyleri çok severek çalıştım,Çembreni iki kat kumaş kesip içini elyaf ve kartonla destekleyerek diktim.
 İsmi de elyaf dolgulu yaptım.Bu tarz kapı süslerinde içi dolgulu isim daha hoş duruyor ama isteğe göre dolgusuz da çalışılabilir..
 Tütülerimiz kristal tül dedikleri tülden üç kat dikildi.Balerin ayakkabılarıyla balerinlerle  ve eva kelebeklerle kapı süsümüz tamamlandı.

 45x45 ölçülerindedir.Renk ve boyut değişikliği yapılabilir.
 Daha önce de paylaşmıştım aslında ama gene yayınlamak istedim balerinlerimin kalıbı ve isim kalıplarım umarım yardımcı olur size.Ama yok arkadaş ben yapamam uğraşamam sen yapıver derseniz :) bana elbecerisi@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder