Sayfalar

17 Ocak 2015 Cumartesi

Lüx Balkabağı Arabalı Prenses Kapı Süsü

Uzun süredir yapmayı planladığım bu kapı süsünü sonun da tamamladım.Benim gibi keçe işiyle uğraşan bütün sayfa ve blog sahibi arkadaşlarımın hemen hemen hepsi yaptı bu kapı süsünden.
 Fikir anası kimdir bilmem ama herkes yaptığı için bende gönül rahatlığıyla yaptım .Çünkü yeni bir moda başladı,İnternet de görüp beğenip yaptığın bir ürünün mutlaka bir sahibi çıkıyor ve seni emek hırsızlığıyla suçlayabiliyor,Ne kadar korkunç bir şey.Senin de yabancı bir siteden görüp yaptığın bir ürünü nasıl sahiplenebilirsin ki,ilk görüp yapan o ürünün sahibi oluyor,aynı ürünü sen yaparsan emek hırsızı oluyorsun.Yabancı siteleri de çok yakından takip ediyorum,hiç böyle kompleksleri yok herkes birbiriyle diyalog halin de bizse kıskançlıktan ne yapacağımızı bilmiyoruz.Herkesin kazancı farklı Rabbim hayırlı müşteri versin hepimize..........
 Ayy bi daraldım,çenem düştü :) gelelim kapı süsüne;çoookkk severek yaptım, diğer ürünlerimi yaptıpım gibi,
 Prenses tam anlamıyla bir prenses oldu :) parlak taşlı tacı,zemini saten, üzeri fransız güpürüyle kaplı elbisesi incilerle ve parlak taşlarla süsülendi.Hiç bir masrafdan kaçınılmadı.
 Atımız da tam anlamıyla beyaz atlı prensin atı gibi oldu.Ama prensi gelmemiş atını göndermiş :)

İncilerle,sırma gümüş aplikeleriyle,taşlı tacıyla  atımızın balkabağı arabası da tam prenseslere layık oldu.

 İsimliğimiz de gene taşlarla süslü bir broşumuz var,saten güller ve püsküllerle isim tabelamızı da tamamladık.
 Atın asaletine bakarmısınız ne kadar naif ne kadar kibar dört nala gidiyor.


 İşte son hali,kapı da duruşu ;oldukça büyük bir kapı süsü oldu neredeyse kapının yarısını kaplıyor .Boyu 80-85 cm eni 65-70 cm dir.Hastane konseptinde de çok tercih edilen bu model çocuk odalarının kapılarında da rüya gibi duracaktır.İletişim için bana; elbecerisi@gmail.com dan yada facebook sayfam dan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder