Sayfalar

13 Şubat 2015 Cuma

keçe çerçeve magnet

 15 günlük uzun bir tatilin ardından dinlenmiş,kendine gelmiş,rahatlamış ,enerji toplamış bir şekilde işe güce geri dönüş yaptım.
 Hemde ne dönüş;100 adet çerçeve magnet hemde iki günde bitmesi gerekiyordu.E biraz zorladı tabi yardım almadım da değil hani :) kalabalık bir şekilde çalıştık didindik ve iki günde bitirdik.
 Minik bir meleğin doğum mevlüdünde dağıtılmak üzere kısa bir zaman kala annesi tarafından rica edildi.Bizde yaptık.
 İyi ki de yapmışım kısa bir zaman da her detayı elde kesilerek ve tek tek yapıştırılarak bu kadar fazla ürün çıkarabildiğimi de görmüş oldum.Tabi parmaklarımın şiştiğini ve nasırlaştığını saymıyorum malum kalın keçe (keçeyle uğraşanlar bilirler) kesimi oldukça zor olur.Renk tercihi tamamen anneye aittir.Her renge uyarlama yapılabilir.
Bu şirin magnetlerden sipariş vermek isterseniz siz gene de en az bir hafta önceden haber verin :) bana facebook sayfamdan yada elbecerisi@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder