Sayfalar

20 Nisan 2015 Pazartesi

prensesli kapı çelengi

 Herkese merhabalar efendimm ;insanın bir şeyler üretmesi,hayal etmesi ,hayata geçirmesi ne kadar mutluluk verici bir şey bu mutlulukla oturdum bilgisayarın başına.
 Facebook takipcilerimden bir hanım mesaj attı,kızının odası için bir kapı süsü istediğini belirtmiş ama uygun fiyatlı ve farklı bir şeyler istediğini söylemiş.Ben de takipçimin kesesine uygun ve farklı bir model tasarladım bu sefer.Herşeyiyle yeni bir model oldu.
 Evayı çok uzun zamandır kullanmıyordum.İsim , çelengi süsleyen yıldız ve kelebekler simli evayla yapıldı.
 Diğerleri keçe ve kurdele;çok içime sindi ,ön taslak hazırlayıp takipcime gösterip onayını alır almaz hemen başladım yapmaya.
 İşte böyle; bir kapı süsünü daha bitirmenin ve her eve emeğimi sunabilmenin inanılmaz hazzı içerisindeyim.
Sizde bana ulaşmak isterseniz elbecerisi@gmail.com adresinden ya da Facebook adresimden mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz
                                                                                SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder